Shop Mobile More Submit  Join Login
YuGiOh stamp by prosaix YuGiOh stamp by prosaix
:iconprosaix:

YuGiOh stamp by prosaix

Watch
/ ©2009-2017 prosaix
I do not own yugioh, all copyrights/trademarks are owned by Konami.
Add a Comment:
 
:iconammyfan13:
ammyfan13 Featured By Owner Dec 7, 2012  Hobbyist Traditional Artist
love it :iconlawooplz:
Reply
:iconsesora79:
Sesora79 Featured By Owner Oct 29, 2012  Hobbyist Writer
I love this stamp. I'm a big YuGiOh fan! :D
Reply
:iconvolcaloid123:
volcaloid123 Featured By Owner Jul 16, 2012  Hobbyist Artist
I love this stamp!
Reply
:icondefectivestudios:
DefectiveStudios Featured By Owner Jun 8, 2012  Student Digital Artist
Sigh... it's been SO MANY YEARS Since me and my sister first saw them...
Reply
:iconcyankai:
CyanKai Featured By Owner Dec 26, 2011
Anyone noticed that the red letters in the background look like the word "Love"? Lol.
Btw love the stamp. :la:
Reply
:iconcleris4ever:
cleris4ever Featured By Owner Dec 19, 2011  Hobbyist Traditional Artist
Nice :thumbsup:
Reply
:iconatemmlover:
AtemmLover Featured By Owner Mar 22, 2011  Hobbyist Digital Artist
Can I use this badge pleaaseeee?:) And if yes how do I put it on my profile... Ive tried everything and I cant get the right code:( :heart:
Reply
:iconprosaix:
prosaix Featured By Owner Mar 22, 2011
Only premium members can use it on their profile... Sorry! :XD:
Reply
:iconatemmlover:
AtemmLover Featured By Owner Mar 22, 2011  Hobbyist Digital Artist
Thought sooo:/:/ Thanks anyways:]
Reply
:iconliving-with-aliens:
Living-with-aliens Featured By Owner Feb 27, 2011  Student General Artist
This show <3 I was so obsessed with it when I was a kid P: it was like the cool thing to like at my elementary school haha
I remember there was some kid who would sell the cards in the library too :'D
And not gonna lie, but I think it did influence my art in the long run :B
Reply
:iconhoshiria:
Hoshiria Featured By Owner Dec 5, 2010
uhm...dumb question on my part

how do you post stamps on your profile?
Reply
:iconprosaix:
prosaix Featured By Owner Dec 6, 2010
Copy paste the thumbcode. It doesn't work in comments though. :)
Reply
:iconhoshiria:
Hoshiria Featured By Owner Dec 6, 2010
kay thanks. :D
Reply
:iconhikariyugiyamiatemu:
HikariYugiYamiAtemu Featured By Owner Jun 8, 2010  Hobbyist General Artist
I'm using this stamp if you allow me to..:)
Reply
:iconprosaix:
prosaix Featured By Owner Jun 8, 2010
Of course you can use it, you don't have to ask! They're made to be used! :highfive:

And thanks for using it! :la:
Reply
:iconhikariyugiyamiatemu:
HikariYugiYamiAtemu Featured By Owner Jun 8, 2010  Hobbyist General Artist
lol, thanks, but I better be polite to ask instead of taking away without asking..XD

you're welcome! ^^
Reply
:iconprosaix:
prosaix Featured By Owner Jun 8, 2010
It's nice of you!! :giggle:
Reply
:iconhikariyugiyamiatemu:
HikariYugiYamiAtemu Featured By Owner Jun 8, 2010  Hobbyist General Artist
lol, thanks..XD
Reply
:iconmoonwarriorautumn:
MoonWarriorAutumn Featured By Owner May 20, 2010
That show always had me on the edge of my seat.
Reply
:iconruneyue:
RuneYue Featured By Owner Jun 28, 2009
Best YGO stamp I've seen~ Love the animation! :heart:

*sigh* Unfortunately, it took me to type "ygo stamp" to find it since whenever I type "yu-gi-oh!" I get YYH. xD
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
June 26, 2009
Image Size
12.7 KB
Resolution
99×56
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
8,287 (3 today)
Favourites
693 (who?)
Comments
20
×